loading...
Official website>>>>>>>>>>>>>>> aHmaD°5
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سبک r&b 0 878 ahmad05
احمد05 بازدید : 145 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

فینال  جام حذفی



پرسپولیس


سپاهان


به نظر شما کدام تیم جام را میبرد


هواداران اگه دوست دارید


نظرتونو اعلام کنید


نظر سنجی در ادامه مطلب


شما طرفدار کدام تیم هستید؟


فینال جام حذفی به کدام تیم میرسد؟


پاسخ خود را برای ما ارسال کنید.


(برای هواداران)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali sahray در تاریخ 1392/02/23 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

سلام احمد جون اگه میشه تو سایتت واسه این سایتم تبلیغ کن شکلک
http://wrestlingali.ir

شکلک

این نظر توسط ali sahray در تاریخ 1392/02/22 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

به خدا نه همش رو خودم طراحی کردم رفتم پکیج طراحی قالب وبلاگ خریدم به خدا خودم درستش کردمشکلک
پاسخ : پس آفرين بر تو عالي بود

این نظر توسط ali sahray در تاریخ 1392/02/21 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

سلام احمدجون این وبلاگ رو خودم با کدنویسی خودم درست کردم حال کن !!!شکلک
ادرسش :http://w-download.rozblog.com
بری نیگاش کنی حتما!!!!!شکلک
پاسخ : سلام علی سر زدم خوبه ولی معلومه با قالب ساز آنلاین ساختی
برا شروع خوبه اما همونم باید تلاش کنی به آینده امیدوار باش

این نظر توسط alisahray در تاریخ 1392/02/17 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام احمد جون عجب مشتی زدی به اون یارو خوناش میریخت دمت گرم هما ریده بودنشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت رسمی احمــــــــد05 خــــــوش آمـــــــــدیــــــــــــد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 1,035
  • بازدید کلی : 144,546